Кошик
613 відгуків
Все до електротранспортуПерейти

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (73) 428-22-40
+380 (93) 428-22-40
gadgestore
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У законодавстві України вказані дві причини, через які покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару: 1. Якщо товар не відповідає заявленому виробнику якості 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця Споживач має право обміняти мимовільний товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнить його за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути їм використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості відбувається: - якщо він не використовувався; - якщо збережений його товарний вигляд; - споживчі властивості, пломби, ярлики; — розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Роз'яснення: Не використовувався: Вся продукція є новою й не була використана раніше. Цей стан має бути не змінним, а сліди використання не виявлені. Магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту. Товарний вигляд: Новий товар реалізується в заводській упаковці, це є одним із чинників визначення товарного вигляду. Покупець має пам'ятати, що ушкоджувати елементи паковання не рекомендується! Також мають не бути потертості, подряпини та пошкодження на виробі. Пломби, ярлики та розрахунки: Цей пункт так само належить до товарного вигляду. У разі, якщо під час повернення був загублений будь-який із документів, інформаційні дані або зірвані пломби на товарі — повернення буде неможливе. Під час повернення необхідно надати оригінал товарного чека, а також гарантійного талону для повернення засобів. Аксесуари та додаткове приладдя — повернення підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари та додаткове приладдя. Якщо є сліди розкриття та спроби вторинного пакування (особливо це стосується поліетиленового паковання або блістерирів) — товар повернути неможливо. Оптимальний спосіб уникнути труднощів у майбутньому — це перевірити товар у присутності кур'єра або менеджера магазину. У разі, якщо товар був доставлений кур'єрською службою Нової Пошти, то його треба перевірити в присутності працівника служби, під час отримання товару. Повернення товару здійснюється так саме, що й доставка товару — вирушає транспортною компанією (Нова Пошта тощо). Повернення грошей за товар здійснюється на банківську карту.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner