Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка кур'єром "Нова Пошта" - кур'єром від 105 грн Надсилання замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів "Нова Пошта" - у відділення від - 50 ₴ - у поштомат від - 50 ₴ Надсилання замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів
- СамовивізНадсилання замовлення протягом 1 дня. Доставка замовлення протягом 1 дня. Українa, м. Одеса, вул. Балківська, будинок 30, приміщення 72 від. "Нової пошти".
- Meest ПОШТАБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 300 ₴.- до відділень чи поштоматів - від 0 ₴ - кур’єром від - 65 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-3 днів
Способи оплати
- Пром-оплатаОнлайн оплата
- Післяплата
- Оплата на рахунокUA973052990000026008034917216 ФОП: monobank 4035200040956580
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay- WayForPay
- - Картка-Ключ Монобанк
- - Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок ПриватБанк
- - Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок Монобанк
- - Оплата при отриманні "Meest ПОШТА"
Гарантія:
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.